Saturday, 24 December 2011

TAMBAH USIA



Bertambah satu usiamu
oh semoga penuh warna
semakin indah hatimu
berikan cinta 'tuk semua

Kau telah tercipta
sebagai insan istimewa
Tumbuh dalam jiwa
terus bahagia dan raih cita

back to chorus

Syukur 'tuk yang kuasa
atas beragam anugrah
Kusertakan doa
Panjang umur kasih berlimpah

back to chorus ( 2x )

Ikuti hidup yang mengalir
dan reguklah hingga akhir
Kar'na dunia terus berubah
jangan kau terlena dan goyah





Bile baca lirik lagu ni rasa nk copy paste plak n letak dlm blog ni..

ermmm...pejam celik..pejam celik..dah nak masuk 22 tahun dah aku ni rupanya...ingatkan dah nak 32 tahun..,..

teringat sepanjang perjalanan hidupku bertahun2 dahulu...ada orang jumpa je mesti dia cakap macam ni...

''kak,,,,umur akak brapa???

''cer adek teka???

20???

opss./..tuanya....sebab masa ni aku baru nak masuk 14 tahun...bayangkanlah...jauhnya beza...MATURED katanya,,,hahahah,,

sekarang ni dah masuk universiti orang tanya...''kak,,,semester brapa???....''cer adek teka?....''sem 8??? hihihi...

bila tanya kawan2...aku ni nampak tua sangat ke daripada usia???

xlah...diorang cakap nampak matang..hihihi...iyolah tu..

maybe...

so...tinggal berapa minit je lagi tambah satu lagi usia aku...dari 21 ke 22...

muda ke dah tua???

kire tengah2lah ni...dulu akak2 aku kawen masa usia ni lah...n ada yang dah ada anak sorang masa umur macam aku ni..

tapi aku plak...mak cakap...jgn kawen dlu...abah plak cakap....xpayah dulu...huhuhuhu,,

tapi lau diorang tanya..''adek...bila nak kawen???...''sok jugak aku nak menikoh...

hahahah...tetibe jadi biang n menggatal plak nak menikah..hihii...

so....the ending nya,,,,
SELAMAT TAMBAH USIA BUAT''
''nurul suhada binti mohd rashid'''..

_PMS_

No comments:

Post a Comment