Monday 5 December 2011

SAYANG KAMU..

salam...hari ini hari jadi adek kesayangan saya,,,NUR IZZATI BINTI ABD KARIM...yang ke 22...aku pergi kedai tadi..p beli something untuk dia..hihihi..
tak sabar rasanya nak pekene kan dia..hahahha....kalau dia baca blog aku ni...along ucapkan selamat hari lahir..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..semoga bahagia di samping 'si dia'...hihihi..
dan along harap perhubungan ini tidak terputus begitu sahaja..
esok kalau kita dah jauh,,,jangan lupa kenangan indah kita kat sini ea..along sayang iza..huhuhu..
touching plak..sob..sek..sob..sek...
nah,.,,sedikit kata2 indah dari along...

Di sela k'ramaian ku temukan tawa. . . Ku trbitkan s'nyum dan
k'ceriaan. . . bukan i2 yg aku cari. . . Tp i2 yg aku brikan. . . ! Di
cela k'sepian yg aq lwati. . . Aq diam. . . Dlm kbisuan bibir. . .
Hanya hati yg brbincang pd benakqu. . . . Saling brtanya dan m'njawab.
. . ! Apalah ini. . . . Aq tak prnh mrasa dkat, . . . Aq hnya ingin
ada untuk mrka. . M'brikan apa yg bisa aq brikan. . . M'mbuat seru2an
di cela2 kdkatan. . . Tp aq kosong. . . Aq tak m'nemukan shbtku
diantara mrka. . . Krn kdkatan bgku bkan dri seru2an. . . Kdkatan
adalah dmana kta slu ada atw tiada diantara kbrsama'an. . . Itulah
arti kdkatan. . . ! Krn kdkatan i2 adalah p'rshbtn. . Dan p'rshbtn i2
adalah hati dan pkiran.

No comments:

Post a Comment