Saturday 3 December 2011

HARUSKAH?

itulah masalah kita sekarang..berada di dua jalan yang berbeza,,,tapi awak kena tau..di penghujungnya nanti mungkin kite bertemu juga di satu destinasi yang sama...so..awak kena terima saya seadanya,,,begitu juga saya..bukan niat nak mengungkit...tapi saya nak ingatkan semula apa yang saya cuba buat untuk awak..walaupun saya leh wat ape je tanpa awak...tapi saya xpernah abaikan awak..masih mencari ruang dan waktu untuk bersama awak...tapi bile saya xtunaikan kehendak awak kali ni..awak xboleh terus kecik hati..awak kene tolong saya..kite dh besar..kadang2 kite kena hadapi semua ni untuk masa depan kita..skrg kite dkat..esok lau kite dah jauh untuk tempoh masa yang lama..sampai bile saya akan terus rasa bersalah sebab wat hidup awak xbermakna pape tanpa saya sayang? awak kena kuat...saya mintak maaf lau buat awak terasa..maf sangat2...
-dipetik dari seseorang yang sedang bersedih-
_PMS_

No comments:

Post a Comment