Sunday 17 April 2011

kisah hari isnin..

hari ni aku exam..TEORI PENGAJIAN MALAYSIA...huhuhu..takut beb...carry mark pun ntah pape...bile stdy smpi lwt mlm takut xbgun lak pagi nnti,,so..aku tdo dgn xde ape pun kt kpala ni...wawawa..bile bkk je kertas soalan td..maaiii..makkkkk...abahhhhhh...bf..huhuhu..sume tringt..snangnyer soalan..hihihi...
so aku jawab dgn hati yg trbuke lagi bjksana...tpt waktunya..aku pun mltkkan pen tnda masa dh tmt..hiihih..
so aku kluar dgn bangga dan riaknya tnda aku kompom LULUS..
aku ckp skdr nk jaga hti sndri je..ihihihih...erm..tu jelah kisah kt dwn pekse harini..
balik p mkn2..pastu dpt pgilan tepon mlm ni ad metg...huhu..aku mcm dh nk jd bz je smnjak dua menjak yg bermnjak2 ni..hahahah..
aku tepon mak..wndulah...tepon abah..wndulah...tepon ketua kampung...wndulah...tepon sume kwn2 mse sekolah dlu..wndulah..korg pcaya x??aku tipu je...mne nk tepon sume,...krdit pun xde ni...
bile aku mula menyibukkn diri aku dgn blog ni..aku mulelah lupe dr..hahha..sbb ape?????korg nk tau???sbb aku lupe exam lom hbislah weihhh...huhuhuhu...
tapi....dsbbkn hri yg nk hujn ni sesuailah kiranya ku memenuhkan blog ni dgn pnyataan yg xde sapa pun suke bace,,tp aku pduli hape...blog aku..ngeee~~~
so...hujan pun dh trun ...pe lagi????bntal pun dh memanggil-manggil...menjertt222...namaku,,,,,lalalallalala.....

No comments:

Post a Comment